Afspraken

Op deze pagina kun je de functionaliteit 'Online afspraken proces via KBC webpagina' in- of uitschakelen alsook de tekstregels wijzigen op de afspraak banner en knop.

De instellingen onder deze rubriek hebben betrekking op hoe een 'Maak een afspraak' knop doorheen de gehele site functioneert. Dergelijke knop staat bijvoorbeeld bij producten

of bij de Afspraak Banner

Er zijn 3 mogelijkheden

1. Je gebruikt het online KBC afspraken proces niet en stelt verder niets in

  • Alle 'Maak een afspraak' knoppen gebruiken de default teksten
  • De knop verwijst automatisch naar de algemene 'Contact' pagina

2. Je gebruikt het online KBC afspraken proces niet en personaliseert de instellingen

  • Je kunt de teksten van zowel de knop als de banner wijzigen
  • Je kunt een link leggen naar een bestaande interne pagina, een externe website of een email adres

3. Je gebruik de functie 'Afspraken maken via KBC Webpagina'

  • Hiertoe schakel je de knop 'Afspraken maken van KBC Webpagina' in
  • De knop 'Maak een afspraak' verwijst hierdoor automatisch naar het persoonlijke online afsprakenproces voor jouw agentschap bij KBC. Wijzigingen aan dit proces kunnen worden aangevraagd via agenten support van KBC zelf, dit is niet bij ons in beheer
  • Je kunt de teksten van zowel de knop als de banner wijzigen indien gewenst
Laatst geupdate op 5 mei 2021